בבקורתי על "אני כאן" כתבתי:
בית צבי דואג להכשרת תלמידיו המוכשרים להופיע ולהשתפשף בשירה ומשחק.
במופע "אהבה בשניים" הוא נתן הזדמנות כזו לנעה גודל וניר שריבר המסימים השנה את לימודיהם והם הוכיחו את עצמם.
במופע זה שניהם הופיעו בדואטים ושירי סולו על נושא האהבה.
בחירת השירים היתה מעולה.
שמענו שירים מכל הזמנים ברובם מוכרים שהפכו להיטים משך הזמן.
השניים השמיעו 19 שירים לפי הנוסחה דואט,היא,הוא,דואט.
תשעה דואטים וחמשה שירי סולו לכל אחד.
אילן שטורם הבמאי העדיף לביים ובצדק את המופע בצורה מינורית דהינו ליצור מופע שקט,אינטימי,כמעט סטאטי מבחינת תנועות הזמר ופעלולים ובימוי זה הבליט את היופי ועוצמת הקולות של נעה וניר.
כל תשומת הלב היתה מרוכזת בהם והם לא אכזיבו אפילו לרגע.
זהו סיכון שבסופו של דבר השתלם.
השירים שנבחרו רובם היו בקצב איטי,מלאי רגש ,פיוט וסנטימנטליות כיאה לשירי אהבה.
בימוי זה יצר ערב "מתוק"במובן הטוב של המילה כאשר ברגש ופיוט הצטינה יותר נעה.
הלווי המוסיקלי המעולה היה של אמיר שיינפלד בפסנתר וההדרכה הקולית של אלווירה כוחנוף.
התפאורה-קירות שחורים והמילה "אני אוהב"בשפות רבות,פנס רחוב רומנטי ושולחן מוגבה על הבר עם כוסות יין עליו, התאימה ביותר לאוירה.
שני המבצעים ביצעו את השירים טוב מאוד .
לנעה קול יפה,יודעת להשתמש בו ולהגיש את השיר.אין לי ספק שעוד נשמע רבות עליה בעתיד.
לניר קול נעים מלטף וחם .יש לו הגוי ברור ביותר וכל מילה בשירתו היתה מובנת דבר נדיר בביצועים של זמרים אפילו מפורסמים. גוונים רבים אפשר לחוש בקולו.
אם מחברים כל זאת עם הופעתו החיצונית התמירה ונאה, מובטח לו תפקיד קבוע של מאהב צעיר רומנטי על הבמה המקצועית אך רצוי שישתחרר קצת מקפיאותו.
דברי הקישור הקצרים איפשרו לזמרים לעשות אתנחתא קצרצרה בין שיר לשיר ולנוח מהשירה.
לראות או לא לראות: זה היה ערב של הנאה צרופה ,זכה, מלא רוגע ואהבה ולאחר שמיעת כל כך הרבה שירי אהבה אתה חוזר הביתה מורשם מהשירים וזקוק גם לאהבה.ברצון היתי הולך,לו היה לי הזמן לכך,לשמוע את הערב פעם שניה .
נכתב ע"י ב25.7.08 שעה 17.30 ELYBIKORET
בית צבי דואג להכשרת תלמידיו המוכשרים להופיע ולהשתפשף בשירה ומשחק.
במופע "אהבה בשניים" הוא נתן הזדמנות כזו לנעה גודל וניר שריבר המסימים השנה את לימודיהם והם הוכיחו את עצמם.
במופע זה שניהם הופיעו בדואטים ושירי סולו על נושא האהבה.
בחירת השירים היתה מעולה.
שמענו שירים מכל הזמנים ברובם מוכרים שהפכו להיטים משך הזמן.
השניים השמיעו 19 שירים לפי הנוסחה דואט,היא,הוא,דואט.
תשעה דואטים וחמשה שירי סולו לכל אחד.
אילן שטורם הבמאי העדיף לביים ובצדק את המופע בצורה מינורית דהינו ליצור מופע שקט,אינטימי,כמעט סטאטי מבחינת תנועות הזמר ופעלולים ובימוי זה הבליט את היופי ועוצמת הקולות של נעה וניר.
כל תשומת הלב היתה מרוכזת בהם והם לא אכזיבו אפילו לרגע.
זהו סיכון שבסופו של דבר השתלם.
השירים שנבחרו רובם היו בקצב איטי,מלאי רגש ,פיוט וסנטימנטליות כיאה לשירי אהבה.
בימוי זה יצר ערב "מתוק"במובן הטוב של המילה כאשר ברגש ופיוט הצטינה יותר נעה.
הלווי המוסיקלי המעולה היה של אמיר שיינפלד בפסנתר וההדרכה הקולית של אלווירה כוחנוף.
התפאורה-קירות שחורים והמילה "אני אוהב"בשפות רבות,פנס רחוב רומנטי ושולחן מוגבה על הבר עם כוסות יין עליו, התאימה ביותר לאוירה.
שני המבצעים ביצעו את השירים טוב מאוד .
לנעה קול יפה,יודעת להשתמש בו ולהגיש את השיר.אין לי ספק שעוד נשמע רבות עליה בעתיד.
לניר קול נעים מלטף וחם .יש לו הגוי ברור ביותר וכל מילה בשירתו היתה מובנת דבר נדיר בביצועים של זמרים אפילו מפורסמים. גוונים רבים אפשר לחוש בקולו.
אם מחברים כל זאת עם הופעתו החיצונית התמירה ונאה, מובטח לו תפקיד קבוע של מאהב צעיר רומנטי על הבמה המקצועית אך רצוי שישתחרר קצת מקפיאותו.
דברי הקישור הקצרים איפשרו לזמרים לעשות אתנחתא קצרצרה בין שיר לשיר ולנוח מהשירה.
לראות או לא לראות: זה היה ערב של הנאה צרופה ,זכה, מלא רוגע ואהבה ולאחר שמיעת כל כך הרבה שירי אהבה אתה חוזר הביתה מורשם מהשירים וזקוק גם לאהבה.ברצון היתי הולך,לו היה לי הזמן לכך,לשמוע את הערב פעם שניה .
נכתב ע"י ב25.7.08 שעה 17.30 ELYBIKORET
?lybikoret